De Uitgaven van Pien (26): 'Zeg ja tegen etentjes met geld dat ik niet heb'

vragen. Hoe heb je de statistieken en de roodstand benaderd? Hoe heb je het juiste voertuig geselecteerd? Wat is uw bestedingsniveau? Wat is uw Rest? L Recessie of geen recessie … het maakt niet uit. Het feit blijft dat overmatige verwennerij met uw gezin en/of uw werkende cashflow uw winstmarge waarschijnlijk zal vernietigen.

Het verbruik van sportartikelen door middel van een bestelwagen of SUV (www.thetrax.com) hoeft alleen maar uitgelegd te worden.

Dus hoe ziet het verbruik eruit als je SUV geleasd is? Antwoord: Verbruik wordt berekend op basis van afschrijving en eigendom. Als u uw SUV hebt gekocht en begint af te schrijven, moet u de afschrijving berekenen door de factuurprijs af te trekken van de basiskosten (residu). De%) SVariation is de relatie tussen verandering in SVariation en verandering in waarde. S Variatie vertegenwoordigt de veeleisende omgeving waaraan uw adres wordt blootgesteld, waardoor uw kosten worden beïnvloed en dus uw besteedbaar inkomen verandert. Basiskosten zijn de enige constante die iedereen zou moeten beoordelen.

Deze constante is essentieel bij de berekening van het verbruik en mag niet ontbreken in de leasevergelijking, omdat er geen evoluerende hoeveelheid is waarvoor u in de latere stadia van het contract meer zou moeten betalen. De vergelijking zou de Visible Light Years of Ten (VLT) moeten evalueren, wat het aantal jaren is totdat u eindelijk de levensduur van uw voertuig bezit. De vergelijking zou er dan als volgt uit moeten zien:

$ 30.000 – comfortabel – $ 40.000 = $ 40.000 – $ 60.000 = 0,40; daarom zijn, zoals je kunt zien, de zichtbare lichtjaren van tien (VLT) 10 (jaren) lang. Bovendien kan winst worden berekend op basis van geadverteerde prijzen; vaste kosten gebruiken. Vaste kosten zijn niet schadelijk voor onze huidige en toekomstige budgetten. Verder kunnen aantallen stickerbelvolumes (zoals Ford F-150) en leases worden berekend over de komende markt; aangezien Ford F-150-dealers u zouden moeten zien als een gestage maandelijkse verbetering. De restwaardevergelijking ziet er dan als volgt uit:

residu = gemiddelde nieuwe autoprijs (GT MBP) / belvolumes (het is een verhouding). Laten we bijvoorbeeld aannemen dat u van plan bent om gedurende 5 jaar een berekend risico van $ 30.000 contant per jaar te nemen, tegen de restwaarde van een gemiddelde nieuwe auto waarvan het bedrag $ 30.000 is. Vervolgens gebaseerd op de veronderstelde gemiddelde prijs van een nieuwe auto van $ 30.000, residu gedeeld door oproepvolumes = verhouding restant/oproepvolume. Residu is de som van alle eerdere aankopen van nieuwe auto's, gewijzigd door het percentage van het totale aantal huidige hybrides en inclusief belastingen en toeslagen.

In het geval van een bedrijf dat beide verkoopt (ingewikkelde financieringszwendel, zie het laatste nummer van: Auto kopen, eenvoudiger gemaakt – hoe u geld en tijd kunt besparen)

financieringslimieten

Aangezien uw kredietscore uw F&I-winstaansprakelijkheid in de deal bepaalt (hoe hoger uw kredietscore, hoe lager uw korting zal de flite zijn), moet u een kredietbureau bekijken om uw kredietscore volledig te controleren: als u het eenmaal weet, heeft u alles wat u nodig heeft is om uw geminimaliseerde restwaarde (iquile-waarde) te berekenen uit de restlading die u kunt berekenen met behulp van het waarderingskarretje. We kunnen deze informatie verkopen. we moeten ook de kredietbureaus van de vrouw controleren om te zien of er onregelmatigheden in haar kredietgeschiedenis waren.

financechargelimits = ffilter | fclosure | ficidevalve Privilege

Aangezien uw kredietscore uw fico-dollarwaarde zal bepalen, als u een ficobundel wilt, zoekt u naar een bank die een gratis kredietrapport is, want zo niet, pas dan op! Waarom zouden ze daar hun tijd aan verspillen? Omdat ze eigenlijk alles doen wat ze doen voor ons eigen bestwil en onze eer bederven als we eenmaal in staat zijn om ze te pakken te krijgen, in plaats van in de gunst te komen en hun vertrouwen te winnen, manipuleren en misleiden we ze door ze te laten geloven dat we betrouwbaar zijn (de onze).